PRATITE NAS
HOME › Informacije
Vijesti
Media news room
Hyundai ponovo osvaja nagradu za kvalitet
Broj 8|16.12.2016
Hyundai Motor Company je treći put u sedam godina rangiran kao najkvalitetniji brend. Nagrada je stigla od strane renomiranog njemačkog časopisa Auto Bild-a i na taj način je Hyundai osigurao sebi jednu od najželjenijih nagrada i priznanja kada je auto industrija u pitanju.
  • Hyundai brend treći put rangiran kao prvi u kvaliteti
  • Izvrsni rezultati testova izdržljivosti osigurali su visoke ocjene
  • Hyundai i30 ocjenjen kao najizdržljivije vozilo, testirano ikad
  • Izvještaj kvaliteta obuhvata podatke od 20 auto brendova u Njemačkoj

Hyundai Motor Company je treći put u sedam godina rangiran kao najkvalitetniji brend. Nagrada je stigla od strane renomiranog njemačkog časopisa Auto Bild-a i na taj način je Hyundai osigurao sebi jednu od najželjenijih nagrada i priznanja kada je auto industrija u pitanju. Hyundai Motor je još jednom uspio potući svoje konkurente koji dolaze iz Njemačke. Detaljna analiza i evaluacija kvaliteta i pouzdanosti, uključujući povratnu informaciju od kupaca, istraživanje potrošača i ankete, te opsežno testiranjesvih brendova se provodi godišnje od strane njemačkog najprodavanijeg auto magazina.

Konačni rezultat je veoma pozitivan za Hyundai Motor. Hyundai je osvojio 2.14 bodova na skali od 5 mogućih.Hyundai je u sedam godina osvojio tri puta prvo mjesto. Magazin je posebno bio impresioniran kada je riječ o testiranim vozilima i njihovoj izdržljivosti. Hyundai i30 je tokom testa prešao 100.000 km i osvojio ocjenu “1” što ja najbolje dodijeljena ocjena ikad kada je test izdržljivosti u pitanju. Komentari Auto Bild članova žirija: “Hyundai može biti ponosan na napredak koji su ostvarili tokom proteklih par godina. Dodatno Tucson i i10 kao dosta popularna vozila kada se u pitanju flote su testirana 30.000 km bez indikacije na bilo kakvu grešku.”

Thomas Schmidt, je rekao: “Kvalitet je ključni element Hyundai brend strategije, a ova nagrada predstavlja potvrda za iskustvo i tehnološki napredak kompanije, te tako otkriva namjeru da do 2020. godine postanemo broj jedan azijski brend u Europi.

Auto Bild ocjenjuje dugoročni kvalitet i pouzadnost vodećih automobilskih brendova u svom Izvještaju Kvalitete od 2001. godine. Glavni i ključni element je zadovoljstvo kupaca sa datim vozilom. Magazin evaluira sve opozive i ispravke koji su se desile tokom godine kao I faktore koji su objavljeni u izvještajima TUV-a odnosno Direkcije za tehnički pregled. Krajnji rezultat obuhvata i test izdržljivosti od 100.000 km, kao i testove u radionicama. Drugi izvor podataka za analizu je količina primjedbi od strane čitatelja i pokazuju stepen zadovoljstva kupovinom kod potrošača, te služi kao jasan indikator otklonjenih kvarova. Istraživanje potrošača provedeno je na 8575 vlasnika automobila od strane Forsa istraživačkog instituta. Na kraju Auto Bild evaluira trajanje i sadržaj garancije koja se nudi kupcima novih vozila.

PrethodnaRegionalna promocija novog Hyundai i30 u Bosni I Hercegovini SljedećaZimska servisna akcija