PRATITE NAS
HOME › Informacije
Hyundai slogan

Novi Hyundai Slogan

Hyundai, najbrže rastuća auto marka u svijetu, konstantno ulaže u inovacije. Kod Hyundai-a se stvari mjenjaju velikom brzinom, tako da repozicioniranje marke, shodno uspješnim rezultatima, dolazi kao logičan slijed.

Naime, u okviru sajma automobila u Detroitu, Hyundai je premijerno javnosti predstavio novi slogan, ali i novi koncept razvoja kompanije i modela. Tako je novi slogan kompanije „New Thinking. New Possibilities“, koja označava novi koncept razvoja kao „Modern Premium“ (moderni premium brend). „Kao što je poznato, danas kupci žele vozila koja će ispuniti sva njihova očekivanja i potrebe, bez obzira da li se radi o premium vozilima. Hyundai danas nije kompanija koja samo proizvodi vozila. Hyundai je kompanija koja kreira nove mogućnosti. Naš cilj nije postati najveća automobilska kompanija. Naš cilj jeste postati najomiljenija kompanija sa izgrađenim povjerenjem prema kupcima. Mislim da smo na dobrom putu da to i ostvarimo“ – izjavio je Euisun Chung, zamjenik direktora Hyundai Motor Company.

Dakle, kao što je poznato tradicionalni premium modeli imaju dosta visoku cijenu, međutim novim konceptom Hyundai predstavlja nove mogućnosti koje znače da premium vozila ne moraju imati visoku cijenu, a da imaju visoki kvalitet. S tim u vezi Hyundai već danas kupcima nudi vozila najviše kvalitete, ali i naprednog dizajna (Fluidic sculpture), kao i dodatne pogodnosti (3 x 5 program brige za kupca). Uz to, Hundai konstanto ulaže velika sredstva u "vozila budućnosti".

Na ovaj način Hyundai pokazuje da kucima uvijek nudi “nešto više”, što kupci očigledno prepoznaju jer Hyundai samo u 2010. godini bilježi globalni rast od cca 16%.

Predstavljanjem novog korporativnog slogana, postojeći i dobro poznati slogan “Drive your way” odlazi u povijest.