PRATITE NAS
HOME › Informacije
Od ideje do globalnog igrača

Od ideje do globalnog igrača

«Prosperitet nacije ide ruku pod ruku s razvojem njezine mobilnosti i fleksibilnosti! Povijesni razvoj ljudskog društva, od konjske zaprege do prekookeanskih brodova u modernoj Engleskoj kao i razvoj automobila u Americi, najbolji je dokaz te teze! Vjerujete mi, jednom će i Hyundai ući među vodeće svjetske proizvođače automobila!» Tim se riječima Chung Ju-Ying suprostavio opoziciji, pri osnivanju kompanije u decembru 1967., a koja je s obzirom na samo 30.000 prodanih automobila godišnje bila mišljenja da Koreja nema potrebu za auto industrijom. Upravo u tom času je u Koreju stiglo i predstavništvo Forda u potrazi za partnerom. No, Hyundai nije bio sam na listi kandidata, ali koje je ipak uspio eliminirati upravo Chungovom neposrednošću. Za nešto više od 40 godina, Hyundai/Kia grupacija je prestigla Ford na lisit najprodavanijih vozila i postala zvanično četvrti najveći proizvođač automobila na svijetu.

Hyundai na prvo mjesto stavlja kvalitet i sigurnost vozila što potvrđuje činjenica da Hyundai modeli osvajaju prestižne nagrade širom svijeta, poput nagrade asocijacije J.D.POWER koja je u 2006. godini proglasila Hyundai brand najkvalitetnijim u non permium klasi. Vrijednost brand-a Hyundai Motor Company je konstantno u porastu i upravo je Hyundai najbrže rastući brand auto industrije. Kao globalna kompanija, Hyundai Motor Company veliku pažnju poklanja marketinškim aktivnostima. Upravo ugovor o generalnom sponzorstvu svih UEFA/FIFA takmičenja je odlična potvrda prisutnosti Hyundai-a na svim značajnijim, kako sportskim tako i društvenim manifestacijama.